Strategi

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Print

En strategi er altid ambitiøs,
ellers er det ikke en strategi.

Strategi er det samme i kommunikationsmæssige sammenhænge som i resten af virksomheden. En langsigtet plan for, hvordan et overordnet mål kan nås.

Det handler med andre ord om at gøre sig klart, hvad man ønsker, og hvordan man kan opnå det. Med det formål at bringe sig i en optimal position i fremtiden.

En strategi bliver ikke bedre end den viden, den bygger på. Derfor er det essentielt at opnå fuld indsigt og overblik over produktet, markedet, målgruppen og udviklingen, før man foretager den strategiske tanke.

Altså det hop, der bruger summen af informationer til at definere et mål, der er så stort, at det kilder i hovedet og en plan, der er så præcis, at den giver ro i maven.

Strategi ydelser:

  1. Marketing Strategy
  2. Brand Positioning
  3. Brand Identity
  4. Brand Architecture
  5. Corporate Culture
  6. Media Strategy
  7. New Market Strategy
Other topics