News

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Print

Mere reklamepis.

Vores kampagne “Beercycling” for Landbrug & Fødevarer er blevet belønnet med en Advertising Effectiveness Award. Det er vi meget glade for. En effektiv beskrivelse af ideen lyder: Saml pis ind på Roskilde Festivalen, spred det over en bygmark i Køge, bryg øl af kornet og sælg det på næste års festival.

Juryens formulerede sig på denne måde:

“Beercycling ér en pissegod idè. Det er samtidig en event, som er sat ind i en perfekt ramme, Roskilde Festival, hvor man får et helt optimalt samarbejde, der løfter begge partnere. Fra Pis til Pilsner kan i Roskilde Festival- regi ikke være en bedre bæredygtig løsning, der samtidig giver relevant indhold i diverse medieplatforme, der taler direkte ind til målgrupppen. Kampagnen opnåede en massiv presseomtale, faktisk den bedste i organisationens historie med over 120 internationale presseomtaler, over 1 mio, unikke visninger på Facebook og er nu oppe på over 500.000 unikke brugere i DK”.

Corporate Spin på TV2 havde i prisens anledning omdøbt sig selv til Reklamepausen og taler også om kampagnen (ca. 7 minutter inde i udsendelsen).

Skål!

Examples of Communication