Nyhed

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Print

Kommunikation i coronaens tid.

Tænk, at sådan en lille virus kan afføde så mange spændende forandringer. Pludselig fik Danmark trykprøvet både hjemmearbejde, mediernes ansvar og spørgsmålet om, hvad der egentlig er sund fornuft. Ingen ved, hvor covid-19 krisen ender – vi ved faktisk ikke engang, om den ender. Men hvis man skal sætte sine penge på nogen eller noget i denne tid, må det være de virksomheder, der benytter lejligheden til at tænke nyt i stedet for at sætte sig tungt ned og håbe på, at det snart går over. Ifølge McKinsey & Co. fik virksomheder, der benyttede finanskrisen til at arbejde med deres kundeoplevelse, f.eks. tre gange så store afkast, som virksomheder der ikke gjorde. Og en case fra TV2 dokumenterer en lignende pointe. Læs mere her

Så vær ved godt mod og tænk nyt – det ville være dumt at spilde krisen på at sidde og vente på det
tabte.