News

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Print

Skal man være en særlig slags kreativ for at arbejde på Mensch?

Det korte svar er nej.
Og det lidt længere handler ikke om eksistentialismens principper, og hvordan de kan anvendes i salget af kulsyreholdige drikke.

For det handler om kreativitet. Om at sætte kendte størrelser sammen, så der opstår nye betydninger. Man gør det vildest, når man er ung. Man gør det klogere, når man bliver lidt ældre.

Kombinationen lyder ideel. Men er i praksis svær at gennemføre. Hvem bestemmer? Erfaringen eller energien? Det strategiske overblik eller den fantastiske ide?

Vi ved det ikke. Men vi ved, at vi prøver at skabe et rum, hvor erfaring og energi kan berige hinanden. Dette rum kræver ikke en særlig slags kreative. Ikke et vist antal år i branchen. Ikke et bestemt antal priser. Det kræver blot meget, meget dygtige kreative.

Og kender du nogen, der kan gå ind i det rum, giver vi en dusør på 50.000 kr. for et tip, der fører til ansættelse.

Har flere peget på den samme, er det første tip der vinder.

Det er ikke nogen lodtrækning, så spild ikke din tid med at foreslå kreative uden en vis track-record.

Email dit tip her

More news