

Other Mennesker

People
Simon Naver, Creative Director & Associate partner

People
Christina Tønnesen
Managing Partner

People
Frederik J. Preisler
Partner, Creative Director.

People
Paul Clements
Partner, Digital Creative Director.
Other topics

News
Sandheden skal høres fra fulde folk og annoncører.
Mensch er det bureau i Danmark med de mest tilfredse kunder. Det viser en ny analyse foretaget af MyImage. Det er lidt voldsomt at p...

News
Mensch - nu også årets digitale bureau.
Vi har før været årets bureau, men ved årets DDA-show endte vi som DIGITAL AGENCY OF THE YEAR efter et sandt skybrud af sølv- og gul...

News
Hvad vi ved om purpose.
Vi har hjulpet ganske mange virksomheder og organisationer med at definere deres purpose. Og formålet er ikke blot at tjene penge. L...

News
Dribe.
En helt ny måde at have bil på.
Fornøjelsen ved en ny bil forsvinder i løbet af den første måned. Derfra hænger man bare på den de næste tre-fire år eller hvad man ...

News
Her kan du lære noget, som Google ikke kan.
Sidste år fik verden Google Street View med hjælp fra de færøske får. Nu får vi Google Translate fra færingerne selv. Sammen med det...

News
Det nordiske brand er ude i hele verden.
Det sidste års tid har vi arbejdet på at udvikle et brand for det nordiske fællesskab. Resultatet er blevet ”The Nordics” baseret på...

Introduktion
Vi udvikler det indviklede.
En virksomhed behøver ikke være ret stor, før det begynder at blive indviklet. Før den oprindelige tanke er blevet uklar. Formålet f...

News
Heldigvis har vi Danske Spil.
Danske Spil er en af Danmarks største annoncører. Og vi arbejder med et af deres mindste budgetter. Men måske også et af de mest udf...

Showreel
Til dig, der hellere vil se film end læse.
Vi har skabt flere film, end vi har tal på. I sammenklip giver de måske en meget god fornemmelse af, hvem vi er og hvordan vi tænker...

News
”Navnet er Danmark, Finans Danmark”
Finansrådet og Realkreditrådet er gået sammen og taler nu med én stemme på vegne af finanssektoren i Danmark. Vi har hjulpet med en ...

News
If we can change fashion, we can change everything.
Den globale modeindustri er en enorm belastning for vores klima, miljø og sociale sammenhængskraft. Men det samme er potentialet, hv...

News
Velkommen hjem.
PTSD (Post Traumatisk Stess Syndrom) er ikke blot et problem for de veteraner, der må slås med det. Det er også et problem for alle ...

News
DSB – de uanfægtelige fakta
Der er mange følelser og mange fordomme knyttet til statsbanerne. Men i et europæisk perspektiv overgås DSB faktisk kun af schweizer...

News
Forberedt på mere.
På Efterskolernes Dag, mødte kommende elever og deres forældre ikke blot hinanden og en række efterskoler. De mødte også en ny kommu...

News
Recirkulation.
Er det ikke bare noget pis?
Roskilde Festival 2015. Musik, øl og hvad deraf følger. Nærmere bestemt 54.000 liter urin, som blev opsamlet af danske landmænd til ...

News
På sporet af det nordiske brand.
For at blive nordisk, er man paradoksalt nok nødt til at bevæge sig lidt væk. I resten af verden spiller vi alle på hold med Zlatan,...

News
Mere reklamepis.
Vores kampagne “Beercycling” for Landbrug & Fødevarer er blevet belønnet med en Advertising Effectiveness Award. Det er vi meget...

News
YouTube er vild med katte
og aspargessalat.
Galbanis madskole ligger lige nu nr. 2 på YouTubes leaderboard over mest populære reklamer. Listen er sammensat ud fra brugernes eng...

Strategi
En strategi er altid ambitiøs,
ellers er det ikke en strategi.
Strategi er det samme i kommunikationsmæssige sammenhænge som i resten af virksomheden. En langsigtet plan for, hvordan et overordne...

News
Dem der forandrer verden, er dem der handler.
Moderne mennesker har svært ved at omsætte holdning til handling. Vi skriver gerne under på protester, men marcherer nødigt i gadern...

News
Ny Mensch-annonce om det danske sprog.
Der er dem, der mener, at vi skal beskytte vores modersmål imod invasive tungemål fra andre lande. At vi skal stå vagt om det danske...

News
Lad os sige det
lidt firkantet.
En af Realdanias største satsninger handler om at sætte fondens formål ”livskvalitet igennem det byggede miljø” i en markant arkitek...