Nogen mener, at vi mener for meget.
Vi lever af at kommunikere, så vi prøver på
at besvare enhver henvendelse fra
omverdenen. Om vi er værd at citere, må andre vurdere. Men her er lidt links fra
arkivet.
Kristeligt Dagblad - De skulle give os mere tid i hverdagen. Men de bekvemme løsninger synes på ironisk vis at have gjort det modsatte
Berlingske - Vi mangler en popsang om danskernes holdning til udlændinge
TV2 Nyheder - Navenekaos koster Hjem-Is-ejer millioner
DR - Parkeringssoldater og weekendkrigere
Danske Kommuner - Sådan vinder du valget
Politiken - Mister Zuckerberg nu også halvdelen af omsætningen
Kforum - Norlys-selskabs nye navn vil ikke blive forvekslet med krypteret beskedtjeneste, siger k-rådgiver
Kforum – Andel stikker af fra konkurrenterne med bedste image blandt energiselskaberBørsen – Var det bare for sjov, vi var woke?
Kristeligt Dagblad – Reklamemand: Nyt kongevåben er godt grafisk arbejde med et glimt i øjet
Berlingske – Andel efter usædvanlig atomkraftkampagne: »Selvfølgelig« handler det også om at beskytte forretningen
Kforum - Årets mest omtalte rådgiver kan kigge langt efter nummer to
Berlingske – Hun lever af at sælge anonyme æsker til flere tusinde kroner: Ifølge brandingekspert er det blevet proletariseret at se rig ud
Dagligvarehandlen – Ny imagemåling afslører store forskelle i dagligvarebranchen
DR – Airfryeren er so last year: Er den lille varmluftsovn bare en modedille?
Kforum - De færreste går op i, om du er Kongelig Hofleverandør
Berlingske – Coops omdømme styrtbløder: Rivalerne har to store fordele – det er et voldsomt tab
Børsen – Eksperter vil helt afskaffe prædikatet kongelig hofleverandør
Ejendomswatch - Colliers-mægler tvivler på at 20 mio. kr. er nok til udrulle ny Alma-kæde
Detailwatch - Branchekendere er skeptiske over for Alma-finansiering: "20 mio. kr. er meget lidt"
Erhvervplus – Har du denne bil, så er den væk på 22 dage
Frederiksbergliv – Skal være dobbelt så godt: Ekspert spår udfordringer for nyt københavnsk supermarked
Berlingske – Danske Bank stormer frem i ny måling af giganters omdømme – se top og bund her
Bureaubiz – To erfarne marketingfolk: Tid til at genopfinde brandingen
Bureaubiz – Her er bureaubranchens vildeste regnskab
Politiken – Vi danskere blev narret dengang i 1800-tallet. Og det har præget os lige sidenBørsen – Eksperter: Kongelig hofleverandør bør afskaffes helt
Helsingør Dagblad – Historisk Helsingør-produkt må ændre en særlig detalje efter tronskifte
Kforum - Preisler om Novonesis-navnet: Novo-Hansen havde ikke lydt så godt, vel?
AmagerLiv – Ny supermarkedskæde vil erstatte Irma – men her ser ekspert faresignalerKforum - Coop amba genopliver FDB-brand som led i omlægning
SN - efter royal udmelding: Nu reagerer Royal Copenhagen
Berlingske - Brandingekspert: Problemerne for Teslas image startede før Elon Musk kastede sin kærlighed på Trump
Detailwatch - Alma Madmarked kan forvente mere støtte fra biotekmilliardær
Journalisten – Nu bliver der endnu flere vindere til World Press Photo
Kforum - Carlsberg og kvindelandsholdets partnerskab giver brandingmæssig mening, siger rådgiver
Berlingske – Brandingekspert fælder dom over årets valgplakater – og lægger ikke fingre imellem
Kforum - Preisler om Novonesis-navnet: Novo-Hansen havde ikke lydt så godt, vel?
Berlingske – Diætister, personlige trænere og kirurger skal redde os fra døden: Verdens rigeste mennesker bruger groteske formuer på at blive udødelige
Berlingske – De reklamerer for demonstration med Anne Linnet, Tessa og gratis hveder – der bliver sprunget let og elegant over de faglige synspunkter
TV2 Nyheder - Prada trækker produkter tilbage efter beskyldninger om racisme
Berlingske – Mens influencermarketing fylder mere og mere, spår kommunikationsdirektør branchens endeligt
Berlingske – Brandingekspert om DRs dårlige sager: Man tænker jo over, hvor lang tid gamle vaner er om at dø
Kforum - Kvinde, Kunde, konge eller bare menneske?
BT – Brandingekspert om AstraZenecas navneskift: Man kan godt forstå, hvis de gerne vil lægge afstand
Kforum - Mensch-direktør undrer sig over udmelding om Tradeshift-fyring
Berlingske – Mange vil købe sig fri af den alvor og tristesse, der er i verden lige nu
Fyens Stiftstidende – Et godt tip: Stem på Ib – eller det kan gå to veje: Hvilket skæve slogan er valgets bedste?
Berlingske – Kunst sælger ikke længere sig selv – og derfor er der brug for Pernille
Jyllands-Posten – Skarpe brandinghoveder: Det skal et vartegn kunne
Politiken – Hvad tænker du, når du ser en tyk stå på hjørnet og guffe en direktørsnegl?
Berlingske – Skokæde fik influencere til at købe discountsko for tusindvis af kroner: »Meget begavet stunt«, siger ekspert
Berlingske – Brandingekspert: SAS kommer med en fuckfinger til nationalisterne
Politiken – Oktoberfest: 73 genstande på tre dage gav mig lykkerrus, leverskade og prædiabetes
Kforum - Forsvind ind i disse bøger under solen